måndag 22 februari 2010

jaha, i grund och botten är man väl åter igen en aning bitter och förbannad.
låt mig få chansen att utveckla ursprunget till mitt tyngda sinne...

...sitter hemma i min något försämrade kontorsstol vars komfortabla ursprung försämrats en aning till följd av min, låt oss säga, kraftiga benstomme. fick för några timmar sen nyheten att jag idag inte skulle åka syd-öst mot huvudstaden, utan istället ta till avfärd när ny morgon gryr. missförstå mig inte, jag har ingen lust att jobba. nejdå, problemet ligger snarare i att jobb betyder för mig mat. för på jobbet finns det fina privilegiet att kunna köpa mat på krita.
alltså, mitt för tillfället dåliga humör är effekten av en tom mage.

så eftersom jag fick två nya dussin timmar att slå ihjäl så tänkte jag ta tillfället i akt att skriva några rader.

jag har på senare tid insett att mitt tidigare löfte om en klagofri blogg ej är en vision jag kan verklighetsförklara. en beställning av allt för hög kaliber. och jag inser nu att jag siktade på ett mål vars öde var dömt att raseras långt innan dess födelse...

så låt mig presentera min nya ärliga klagoblogg!

som första punkt vill jag utbringa ett smärre raseri på underskottet kommentarer i detta tillhåll för läsare.
jag finner endast två orsaker till detta; 1) ingen bryr sig 2) ingen läser min blogg.
jag ser gärna att förändring tillämpas.

tack för visat intresse
på återseende

3 kommentarer:

  1. Jag läser, jag bryr mig.. :) Men du skriver allt så bra så man har liksom inget att sriva. Du drar musten ur en med dina fina inlägg. :P

    / Martina

    SvaraRadera
  2. haha, håller med martina :) vi finns här i mökret å snokar runt.. :P

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du är helt enormt bra :)

    SvaraRadera