söndag 17 januari 2010

jaha gott folk, dags för ett nytt inlägg då kanske.

Har fått fin feedback ang tidigare skrivna utlåtande. Och självklart är det roligt med kritik, bra som dålig. så håll inte inne på nåt, let me have it! :P

Nåväl, vad gör jag då tänker ni? nej... det gör ni nog inte. verkligheten ligger nog snarare i zonen "ja undrar fan INTE va han gör", men det skiter jag i! i sann blogganda så ska ja berätta vad jag gör! det är min rätt som medborgare i supersamhället internet.

Jag sitter hemma i min lagom insupna morgonrock och med mina väl terrängbeprövade tofflor hemma på albacken. dricker trocadero ur ett whiskeyglas, enbart för att jag till fullo ska känna mig en liten aning häftigare. ett sista kompliment som jag dock saknar är givetvis en pipa som jag kan sitta och smutta på, sedan är jag en fulländad stereotyp... Awesome

Sitter här och håller i mitt glas med lillfingret pekandes utåt i tomma intet, då jag givetvis är onödigt fin i kanten i de situationer där ja absolut inte behöver vara det. kliar mig i skägget, lyssnar på fin kvalitéts techno, och bara mår gött!
de flesta som känner mig vet att jag har den utsökt fina turen att jag högst sällan blir bakfull, denna dag är inget undantag. plus att jag förmodligen har ännu en vecka att vara ledig. så man kan, utan större invändningar, säga att ja har det ganska fint just nu. självklart finns det saker och personer man saknar en dag som sådan. men då mitt förra inlägg var av ganska arg natur så ska ja bespara er min misär. for now that is, mohahahah!

känner lite att jag har ont om åsikter att dela med mig av ikväll. så jag tror nästan att jag är illa tvungen att runda av här...

fred ut

1 kommentar:

  1. Du ska få en Pipa av mig i julklapp !

    dock att du skriver Fred ut, när det heter Fridens liljor som den kultiverade unga mannen du är

    SvaraRadera